تدوین 129 شاخص اصلی و 452 برنامه در آموزش و پرورش خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تدوین 129 شاخص اصلی و 452 برنامه در آموزش و پرورش خراسان رضوی تنها گوشه ای از اقدامات این استان برای حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت است. به گزارش مركز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در دوره ضمن خدمت کشوری کارشناسان نهضت سوادآموزی استان های خراسان رضوی و هرمزگان اظهار داشت: کار در شرایط کنونی و در فضای تعلیم و تربیت کم تر از جهاد نیست. وی با بیان این که کار در این شرایط ارزش مضاعف دارد عنوان کرد: هنر واقعی این است که مجموعه ای به وسعت و پهناوری آموزش و پرورش در چنین شرایط سختی به جلو برود. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ایمان به خدا در عرصه های مختلف کشور نشان داده که همیشه مشکل گشا بوده است و در برابر تمام بحران های کشور موثر واقع می شود. این مقام مسئول دومین عامل موثر در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در شرایط سخت کنونی عشق به کار دانست و اظهار کرد: انشان عاشق در ماموریتی که به او واگذار می شود سر از پا نمی شناسد و تلاش زیادی برای انجام ماموریت خود دارد. وی با تصریح این موضوع که باید در حوزه ماموریت خود برنامه عملیاتی و جامع داشته باشیم یادآور شد: باید استراتژی های اساسی و اصولی در حوزه کاری داشته باشیم، تلاش ما در آموزش و پرورش خراسان رضوی این است طبق ماموریت اصلی تعیین شده خود حرکت کنیم. کاظمی با تاکید بر این که اقدامات آموزش و پرورش استان در چهارچوب برنامه دقیق و خردمندانه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تدوین 129 شاخص اصلی و 452 برنامه درآموزش و پرورش خراسان رضوی تنها گوشه ای از اقدامات این استان برای حل مشکلات نظام تعلیم و تربیت است. وی با اعلام این که سه اولویت اصلی و امضاء تفاهم نامه با معاونین و روسای ادارات را در دستورکار قرار داده‌ایم افزود: نهضت سواد آموزی به دلیل این که باید به دنبال مخاطب بگردد و برای تحصیل ایجاد انگیزه کند؛ دارای مشقت زیادی است.

سند تحول بنیادین